Mimořádná opatření, koronavirus, covid-19, pandemie,
Žádosti v programu COVID – Nájemné a COVID – Gastro – Uzavřené provozovny bude možné znovu podávat od dnešních, tedy sobotních, 8:00 hodin. Problémy informačního systému na straně externího dodavatele byly odstraněny. Spolu se spuštěním se posiluje i informační podpora, k dispozici bude od 8:00 do 17:00 hodin včetně víkendů.

Do informačního systému se nyní postupně nahrávají data, která záložně drží Ministerstvo průmyslu a obchodu. Žadatele, kteří podávali žádost 21. ledna 2021 od 1.00 hodiny ranní, prosíme pro jistotu o kontrolu žádostí. V případě jakékoliv nejasnosti, prosíme o kontaktování speciální linky na telefonním čísle: 841 135 135 nebo zaslání e-mailu na: hotline-aismpogastro@asd-software.cz, kde došlo k posílení. Náměty nebo požadavky jsme připraveni vyřizovat také na celostátní informační lince pro podnikatele 1212 či mailech: covidnajemne@mpo.cz provozovny@mpo.cz.

Termín pro podávání žádostí v programu COVID – Nájemné se prodlužuje do čtvrtka 4. února, v programu COVID – Gastro – Uzavřené provozovny je možné žádosti podávat do 1. března.

Důvody, proč informační systém přestal fungovat, se v současné době zjišťují. Problém vznikl u externího dodavatele, který obratem přijal řadu opatření proto, aby garantoval funkčnost systému do budoucna. O podporu nikdo z žadatelů při splnění stanovených podmínek nepřijde.

Za problémy se omlouváme a současně děláme systémové kroky pro to, aby se mimořádný nápor s množstvím žádostí zvládal.

Zdroj: Ministerstvo průmyslu a obchodu

0 0 hodnocení
Hodnocení článku
,
Mohlo by Vás zajímat
Nejnovější články
 Upozornění
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Vložená zpětná vazba
Zobrazit všechny komentáře