Zásilkovna ukončuje spolupráci s Českou poštou k 31. lednu 2021. Hlavním důvodem pro ukončení spolupráce je dlouhodobá nespokojenost s kvalitou služeb České pošty, zejména pokud jde o úspěšnost doručování balíkových zásilek v režimu do druhého dne.
Ze statistik, které si Zásilkovna vede vyplývá, že Česká pošta doručila v uplynulém roce 2020 v režimu D+1 jen necelých 15 % zásilek, které jim k přepravě na adresu předali.
Dalším hlavním důvodem je také neustálé zvyšování cen ze strany České pošty. Nyní opět Zásilkovně Česká pošta jednostranně zdražila ceny, a to o více než 5 %. “Toto navýšení jsme nuceni od 8. 1. 2021 přenést na klienty”. S ohledem na tato čísla, nespolehlivost během covido-vánoční sezóny a hlavně negativní zpětnou vazbu od Vás a Vašich zákazníků již v tomto partnerství Zásilkovna nechce nadále pokračovat, píše Zásilkovna ve své tiskové zprávě.
Nové ceny doručení přes Českou poštu naleznete v kompletním ceníku.
Důležitá data k podání zásilek
- Nahrát data k zásilkám bude možné do 25. 1. 2021. Po tomto datu bude možnost podání dat do systému na Českou poštu přes Zásilkovnu vypnuta.
- V týdnu od 25. – 29. 1. 2021 budou všechny zásilky, které fyzicky dostaneme do přepravy, standardně předány České poště.
- Od 1. 2. 2021 budou zásilky podané se štítkem České pošty přesměrovány na službu CZ Doručení na adresu HD (ID 106).
Zásilky vám doručíme na adresu naší vlastní cestou! Služba doručení na adresu v nabídce Zásilkovny samozřejmě zůstává a je cenově mnohem výhodnější. Cena začíná na 70 Kč bez DPH a za zásilku ušetříte až 13 Kč! I ve vánoční sezóně jsme udrželi kvalitu na 65,78 % doručených zásilek D+1 od podání, tj. fyzické předání zásilky příjemci.
“Pošta ve vánoční sezóně navíc vystoupila se lživou komunikační kampaní s cílem poškodit naši značku. V takovémto partnerství nebylo možné dále setrvat, a proto jsme se ho rozhodli ukončit,” říká Simona Kijonková, zakladatelka a CEO Packeta Group.
Zdroj: Tisková zpráva, foto: blog zásilkovna.cz